Serwis Scotsman

katalog

serwis

o nas

eco X

xsafe

zastosowania lodu

miksologia

kawa

Autoryzowany
serwis kostkarek
i wytwornic lodu
Scotsman

Kaleta Group sp. z o.o. jest wyłącznym importerem i dystrybutorem urządzeń marki Scotsman na Polskę od 40 lat.

Kupując kostkarkę do lodu lub wytwornicę lodu w naszej firmie, otrzymujesz:

fachowy montaż wraz ze szkoleniem z obsługi

profesjonalną opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną

3-letnią gwarancję na zakupione urządzenie.

Serwis gwarancyjny
i pogwarancyjny urządzeń
Scotsman

Serwisujemy wszystkie urządzenia Scotsman, łącznie z tymi, które były zakupione u innych dostawców. 

Zapewniamy szybki czas reakcji od 24 do 48 godzin od zgłoszenia.

Większość napraw wykonujemy w lokalizacji klientów w całej Polsce.

Udostępniamy urządzenia zastępcze w przypadku dłuższych napraw.

Przeglądy
kostkarek i wytwornic lodu
Scotsman

Zadbaj o to, by Twoje urządzenie było zawsze w najlepszej formie.

Regularne przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne kostkarek i wytwornic lodu Scotsman:

zmniejszają prawdopodobieństwo kosztownych awarii

zapewniają czystość urządzenia i bezpieczeństwo lodu

pozwalają zachować optymalną wydajność produkcyjną oraz zużycie energii

przedłużają żywotność urządzenia.

Podstawowe przeglądy w ramach gwarancji wykonywane są co 12 miesięcy, o ile indywidualne ustalenia nie przewidują większej częstotliwości ze względu na trudne warunki pracy urządzenia.

 

Twoja kostkarka lub wytwornica lodu Scotsman wymaga serwisu?

Wypełnij formularz zgłoszenia serwisowego lub zadzwoń.

Wysyłając poniższy formularz, podaję dobrowolnie moje dane firmie Kaleta Group sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi ul. Wydawnicza 17A, wyłącznie w celu zapewnienia obsługi serwisowej, w tym na przekazywanie ich firmom serwisowym związanych umową z Kaleta Group sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami. Oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie wglądu w swoje dane i nanoszenia ewentualnych poprawek.

Jeżeli wyrób zakupiono u innego dostawcy niż Kaleta Group sp. z o.o. reklamację należy zgłosić do sprzedawcy wyrobu lub przesłać kopię faktury zakupu reklamowanego wyrobu do Kaleta Group sp. z o.o.

Zgłoszenie serwisowe:

Wysłanie zgłoszenia nie jest równoważne z przyjęciem reklamacji. Prosimy oczekiwać na telefon lub e-mail od naszego pracownika Działu Serwisu Kaleta Group sp. z o.o.

Części
zamienne
do urządzeń
Scotsman

Zapewniamy szeroki asortyment oryginalnych części zamiennych Scotsman.

Skontaktuj się z działem części zamiennych Scotsman: